Τα πράγματα με το λιμάνι της Καρύστου είναι πολύ πιο απλά από όσο νομίζουμε

Η εταιρεία που εκτελεί προσωρινά το ενδοκυκλαδικό δρομολόγιο, ενώ παραδόξως το 2021 και πριν την εκβάθυνση του λιμανιού, διαφήμιζε την επικείμενη τότε προσέγγισή της στην Κάρυστο [άσχετα αν τελικά το δρομολόγιο εκτελέστηκε από τη Sea Jets], σήμερα επικαλείται διάφορα επιχειρήματα ως προς το βύθισμα και προσεγγίζει στο Μαρμάρι.

Τι είναι αυτό που έχει ζητηθεί αλλά δύο μήνες τώρα δε γίνεται; Μια βυθομέτρηση από την υδρογραφική υπηρεσία του Πολεμικού Ναυτικού ώστε να τελειώνουμε οριστικά με όσα διαδίδονται για το λιμάνι.

Ο ΟΛΝΕ ο οποίος αντλεί έσοδα από τη Νότια Εύβοια, μάλλον κάνει πως δεν ακούει. Για τον Οργανισμό η Εύβοια φαίνεται να τελειώνει κάπου πριν το Αλιβέρι.

Σε κάθε περίπτωση το ποσό που απαιτείται για τη βυθομέτρηση είναι 4.700 ευρώ.

Κι αναρωτιέται κανείς, γιατί ο Δήμος Καρύστου αφήνει μια ολόκληρη πόλη να δυσφημείται και δεν παραγγέλνει αυτός τη βυθομέτρηση ώστε επιτέλους να κλείσουν στόματα; Γιατί αδρανεί και αφήνει να οδηγηθεί σταδιακά στην πλήρη απαξίωση ένα όραμα Καρυστινών όπως είναι η σύνδεση με τις Κυκλάδες που κοπίασαν για να την επιτύχουν;

Το ποσό είναι αστείο για τα δεδομένα ενός Δήμου και έχοντας κατά νου πόσα πολλά διακυβεύονται για το αύριο της πόλης αλλά και ολόκληρης της περιοχής.

Ας μην ξεχνάμε ότι για το ζήτημα της εξωτερικής προβλήτας που ζητήθηκε από τη Sea Jets το 2019, φτάσαμε ήδη στο 2024... Αν υπήρχε ισχυρή διεκδίκηση από πλευράς Δήμου, θα είχε ή δε θα είχε ήδη ολοκληρωθεί;

Μοιράσου στο Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.