Να λοιπόν που μια χαρά μπορεί να έρθει πλοίο στο λιμάνι της Καρύστου

Η έλευση του ανοικτού f/b "ΕΙΡΗΝΗ Κ" απέδειξε στην πράξη ότι το λιμάνι της Καρύστου μπορεί μεν να μην είναι το πιο άνετο στον κόσμο, αλλά σίγουρα δεν είναι απαγορευτικό για να εξυπηρετήσει ακτοπλοϊκές ανάγκες.

Του Στρατή Μαζίδη

Σε παλαιότερο κείμενο μάλιστα είχαμε αναλύσει πως ακόμη και το ΠΑΝΟΡΑΜΑ (αρχική φώτο) μπορεί να μπει στο λιμάνι παραθέτοντας μεγέθη, εικόνες του λιμανιού και τον τρόπο της μανούβρας. Παρακάτω μπορούμε να δούμε τα βασικά χαρακτηριστικά μεγάθη του ΕΙΡΗΝΗ Κ, του ΜΕΛΙΝΑ ΙΙ (είναι το άλλο πλοίο που βρίσκεται στο Λαύριο και πιθανότατα θα εκτελούσε το δεύτερο δρομολόγιο για Κάρυστο), του ΕΥΒΟΙΑ ΣΤΑΡ και του ΑΡΤΕΜΙΣ.







Συνεπώς πλοία μέχρι 90 μέτρα και με καλές δυνατότητες μανούβρας (bow thruster) μπορούν να έρθουν άνετα στην Κάρυστο.

Και επειδή έχει τεθεί το ζήτημα της σύνδεσης τόσο με τις Κυκλάδες όσο και με το Λαύριο:

α. τα καταμαράν της Ραφήνας τύπου Sea Jet μπορούν ευκολότατα να έρθουν στην Κάρυστο

β. το ΑΡΤΕΜΙΣ που εκτελεί το γνωστό κυκλικό δρομολόγιο των Κυκλάδων προσεγγίζοντας και στο Λαύριο, με διαστάσεις αντίστοιχες του ΕΥΒΟΙΑ ΣΤΑΡ, θα μπορούσε και αυτό να προσεγγίσει στην Κάρυστο σε περίπτωση που θα μπορούσε να ενταχθεί στο κυκλικό δρομολόγιο.

Όπως αποδεικνύεται λοιπόν στην πράξη, αν θέλει ή πρέπει να έρθει καράβι στην πόλη, έρχεται! Το κλειδί λέγεται τουρισμός και αυξημένη αντίστοιχη κίνηση.

Μοιράσου στο Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.