Ενδοκυκλαδικό με προσέγγιση στο... Μαρμάρι κόντρα σε κάθε λογική κι ακόμη πιο άβολα δρομολόγια

Αν ήταν Πρωταπριλιά, δε θα πιστεύαμε ούτε εμείς αυτά που μαθαίνουμε, διαβάζουμε και γράφουμε. Δυστυχώς όμως είναι μέσα Ιανουαρίου και με όσα ισχύουν - για την ώρα - με το ενδοκυκλαδικό δρομολόγιο δημιουργούνται πλέον πάρα πολλές ερωτήσεις για τη νέα κατάσταση που πάει να διαμορφωθεί.

Όπως έχουν τα δεδομένα μέχρι στιγμής το ΣΑΟΝΗΣΟΣ θα προσεγγίζει το... Μαρμάρι [!!!] αντί για την Κάρυστο.

Η σχετική σύμβαση υπεγράφη χθες ανάμεσα στον ΥΕΝ και την εταιρεία ενώ επισημαίνεται πως αφορά το διάστημα μέχρι την ολοκλήρωση του διαγωνισμού.

Ωστόσο υπάρχουν ορισμένες ερωτήσεις που πρέπει να απαντηθούν:

- Το φθινόπωρο του 2020 ανακοινώθηκε ότι το ΣΑΟΝΗΣΟΣ θα εκτελέσει το ενδοκυκλαδικό δρομολόγιο [άρθρο], το Μάρτιο του 2021 [άρθρο] ο τότε πλοίαρχος του ΣΑΟΝΗΣΟΣ βρέθηκε στην Κάρυστο, εξέτασε το λιμάνι όσον αφορά τα βυθίσματα και ζήτησε ορισμένες διευκολύνσεις μέχρι την υλοποίηση της εκβάθυνσης από την Περιφέρεια, κάτι που πλέον έχει πραγματοποιηθεί. Μάλιστα η εταιρεία ανακοίνωνε και περιόδους δωρεάν δρομολογίων δίχως να μνημονεύεται πουθενά το Μαρμάρι, παρά μόνο η Κάρυστος [άρθρο].

Η συνέχεια τότε γνωστή και το δρομολόγιο ξεκίνησε με καθυστέρηση από τη SEA JETS.

Τι άλλαξε από τότε για το ΣΑΟΝΗΣΟΣ και ξαφνικά δεν μπορεί να προσεγγίσει στην Κάρυστο όταν το λιμάνι έχει αναβαθμιστεί από πολλές πλευρές και μπορεί να φιλοξενήσει άνετα πλοία μέχρι 100 μέτρα [πχ ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ] ενώ τακτικά προσεγγίζει το φορτηγό πλοίο ΜΙΧΑΛΗΣ χωρίς κανένα πρόβλημα;

Οι παλαιότεροι θα θυμούνται ότι στην Κάρυστο έχει έρθει και το AQUA JEWEL.

- Από την στιγμή που κάποιος χτυπά μια γραμμή, δεν εγγυάται ότι μπορεί να προσεγγίσει σε όλα τα λιμάνια της; Πώς αναλαμβάνει ένα δρομολόγιο αν δεν μπορεί να προσεγγίσει σε ένα από αυτά; Τι θα συμβεί αν πχ δεν μπορεί για τον Χ, Ψ, Ζ λόγο να πιάσει ούτε στο Μαρμάρι;

- Δεν μπαίνει μέσα η εταιρεία όταν η επιδότηση είναι ίδια είτε μιλάμε για Κάρυστο είτε για Μαρμάρι;

- Το Μαρμάρι δεν είναι απέναντι σε κάθε λογική της γεωγραφίας αλλά και της οικονομίας χρόνου; 

Το ΣΑΟΝΗΣΟΣ ταξίδεψε από Πειραιά μέχρι τη Σύρο με μια ταχύτητα που σε κανένα σημείο του ταξιδιού δεν ξεπέρασε τα 14,9 ν.μ. ενώ ήταν διαστήματα που έτρεχε με λιγότερο από 13 ν.μ.



Η διαφορά σε μίλια ανάμεσα σε Ραφήνα - Ανδρο και Μαρμάρι - Άνδρο είναι περίπου 2. Ποιος ο λόγος λοιπόν να μην ταξιδέψει κανείς με μεγαλύτερα και ταχύτερα πλοία [πχ ΘΕΟΛΟΓΟΣ, ΑΝΔΡΟΣ QUEEN] από τη Ραφήνα κάνοντας 2 ώρες για Ανδρο και να επιλέξει το ΣΑΟΝΗΣΟΣ που θα χρειάζεται 2 ώρες και 20 λεπτά;

- Σχεδόν εξαρχής επισημαίνουν πολλοί ότι είτε τα δρομολόγια πρέπει να ανοίξουν μεταξύ τους, είτε να προστεθεί κι ένα τρίτο. Τελικά όχι μόνο δε γίνεται τίποτε από τα δύο, αλλά αν θέλετε να πάτε από το Μαρμάρι για μια βραδιά στην Τήνο ή τη Σύρο, απλά θα το κάνετε μόνο για να κοιμηθείτε εκεί με ώρα άφιξης 22:10 και 23:10 αντίστοιχα κι αναχώρησης 07:00 και 07:50.



- Μετά από όλα τα παραπάνω ποιος θα πάει στο Μαρμάρι να πάρει το πλοίο;

- Την Πέμπτη κατά την ώρα κατάπλου θα υπάρχει μόνο το ΠΑΝΟΡΑΜΑ στο Μαρμάρι, όμως την Παρασκευή θα είναι και τα δύο πλοία της γραμμής. Πού θα δέσει ακριβώς το ΣΑΟΝΗΣΟΣ;

- Υπάρχουν άλλοι ενδιαφερόμενοι για το διαγωνισμό; Για ποιο λόγο σταμάτησε η εταιρεία που εξυπηρετούσε μέχρι πρότινος τη γραμμή;

- Ο πρώην υπουργός Ναυτιλίας κ. Πλακιωτάκης είχε ανακοινώσει πως αλλάξει η προσέγγιση των επιδοτούμενων δρομολογίων δίνοντας σε αυτά μια αναπτυξιακή προοπτική. Η Κάρυστος άδραξε την ευκαιρία και σε ένα δρομολόγιο δίχως καμία διαφήμιση δημιουργήθηκε σημαντική κίνηση κατά την τουριστική σεζόν. Με ποια λογική έρχονται όλα ανάποδα ανατρέποντας τόση δουλειά και προσπάθειες; Δε θα είναι κυριολεκτικά πεταμένα δημόσια χρήματα; Δε θα είναι ζήτημα χρόνου να αποφασιστεί πως αφού δεν υπάρχει κίνηση από το Μαρμάρι, κόβεται η Εύβοια από τη γραμμή; Ή μήπως τελικά είναι αυτό το ζητούμενο; Διότι λογική εξήγηση δεν υπάρχει.

Μοιράσου στο Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.