Παγωμάρα με το ενδοκυκλαδικό: Από τα ταχύπλοα και την Κάρυστο, στο ΣΑΟΝΗΣΟΣ και το Μαρμάρι!

Έκπληξη προκάλεσε σε αρκετούς η ανακοίνωση της εταιρείας SAOS FERRIES ότι το γνωστό μας πλοίο ΣΑΟΝΗΣΟΣ θα ξεκινήσει άμεσα στο ενδοκυκλαδικό δρομολόγιο. Ακόμη μεγαλύτερη έκπληξη προκάλεσε το... Μαρμάρι αντί για την Κάρυστο. Το ΣΑΟΝΗΣΟΣ επρόκειτο πριν λίγα χρόνια να εκτελέσει αυτό το δρομολόγιο αλλά μετά από ένσταση της SEA JETS τελικά έχασε τη γραμμή, η οποία εξυπηρετήθηκε από τα ταχύπλοα CALDERA VISTA, NAXOS JET και SUPERJET με ταχύτητες μεταξύ 25 και 36 ναυτικών μιλίων.

Η SAOS δημοσίευσε χθες:

Και στο σημείο αυτό τίθενται ορισμένα ερωτήματα:

- Ως γνωστόν, όταν επρόκειτο παλαιότερα να ξεκινήσει δρομολόγια το ΣΑΟΝΗΣΟΣ, ο τότε πλοίαρχός του [δε γνωρίζουμε αν είναι ο ίδιος σήμερα] είχε επισκεφτεί το λιμάνι της Καρύστου και δε γινόταν καμία αναφορά για το Μαρμάρι. Τι άλλαξε σήμερα και επιλέγεται ένα λιμάνι κόντρα στη λογική της γεωγραφίας του δρομολογίου; Άλλωστε δεν πρόκειται για μεγάλο πλοίο. Το μήκος του δεν ξεπερνά τα 80 μέτρα ενώ έχει βύθισμα 3,5 μέτρα.

- Σύμφωνα με την ιστοσελίδα arxipelagos.gr, το ΣΑΟΝΗΣΟΣ μπορεί να αναπτύξει μέγιστη ταχύτητα 19 ν.μ. αλλά μάλλον συνήθως πάει με λιγότερα [κάτι που απομένει να δούμε στην πράξη μόλις ξεκινήσει]. Συνεπώς κατά πόσο μειώνεται η ελκυστικότητα του δρομολογίου όταν ο χρόνος του ταξιδιού ενδεχομένως ακόμη και να διπλασιαστεί; Κι αυτό ξεχνώντας ότι η εταιρεία ανακοίνωσε ως λιμένα προσέγγισης το Μαρμάρι και πως τα δρομολόγια είναι μόλις δύο και μάλιστα χωρίς χρονικό κενό ανάμεσά τους.

- Οι ναύλοι θα παραμείνουν στα ίδια επίπεδα; Διότι άλλο να ταξιδεύει κάποιος με 30 ν.μ. και διαφορετικό με τα μισά. Άλλη υπηρεσία στον ταξιδιώτη και διαφορετικά λειτουργικά έξοδα για το πλοίο.

- 13,14, 15 νμ μπορεί να είναι μια καλή ταχύτητα για ταξίδια σύντομης σχετικά διάρκειας [πχ Αγία Μαρίνα - Νέα Στύρα], ενδείκνυνται όμως για γραμμές με τουριστικό πρόσημο το μισό χρόνο όπου ο χρόνος δεν περισσεύει στους ταξιδιώτες;

- Ποιος θα φεύγει από το Μαρμάρι αντί απευθείας από τη Ραφήνα με τα νέα δεδομένα όσον αφορά γεωγραφία και ταχύτητα;

- Αντιλαμβάνονται τώρα ορισμένοι ότι η εξωτερική ράμπα που συζητιέται από το καλοκαίρι του 2019, έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί χθες αντί να σέρνεται στο διηνεκές;

Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να θέσετε τα ερωτήματά σας απευθείας κάτω από τη σχετική ανάρτηση της εταιρείας > https://www.facebook.com/saos.gr/posts/723512726546435

Μοιράσου στο Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.