Ντόκος στην άγκυρα δε φαίνεται πουθενά στον ορίζοντα...φοβάμαι ούτε και πλοίο

Αρχές Σεπτεμβρίου η λύση για την επανένταξη της Καρύστου στον ακτοπλοϊκό χάρτη όσον αφορά τις όποιες επικαλούμενες δυσκολίες του λιμένα, είχε βρεθεί. Η δημιουργία ενός ντόκου 30*5 στην άγκυρα. Σε εκείνη τη συνάντηση φορέων και κρατικών αξιωματούχων όλοι συνηγορούσαν ότι είναι μια απλή δουλειά και γρήγορη. Πράγματι είναι κάτι εύκολο αλλά όχι στην Ελλάδα.

Του Στρατή Μαζίδη

Πχ στην Κίνα θα λειτουργούσε ήδη. Η Ελλάδα όμως είναι αλλιώς. Θέλει εισηγήσεις, ΔΣ, ψήφιση, διαγωνισμό για μελέτη, πιθανές ενστάσεις, ανάθεση, νέο διαγωνισμό για την κατασκευή, νέες ενστάσεις, εκδίκαση, τεύχη δημοπράτησης κτλ. 

Ο μόνος τρόπος να δημιουργείτο μέσα σε μια σεζόν ντόκος στην άγκυρα, θα ήταν από το επόμενο πρωί εκείνης της συνάντησης να αρχίσουν να τρέχουν όλοι όσοι εμπλέκονται. Εντούτοις δεν έγινε απολύτως τίποτε ενώ κατά καιρούς ακούμε ότι ο ΟΛΝΕ, ο οποίος μάλλον υπάρχει για ένα κομμάτι της Εύβοιας, έχει τελματώσει διότι η διοίκηση περιμένει να αντικατασταθεί μετά την κυβερνητική αλλαγή. Ωστόσο πιάσαμε ήδη Δεκέμβριο. Γρηγορότερα θα αλλάξει η κυβέρνηση, παρά η διοίκηση του Οργανισμού.

Ο ντόκος στην άγκυρα ήταν και παραμένει η καλύτερη λύση. Την είχαμε προτείνει σε εναλλακτική μορφή της πολύ πριν πέσει και επίσημα στο τραπέζι. Και τα πλοία εξυπηρετεί και η προκυμαία παραμένει ανέπαφη. Η μόνη ένσταση, κάτι που είχε υποστηρίξει κι ο τοπικός σύμβουλος κ. Σπύρου [κι έπεσε κάποιος να τον φάει] ήταν ότι ο ντόκος πρέπει να είναι μεγαλύτερος για να μπορεί να πρυμνοδετεί και η φρεγάτα. 

Μάλιστα έκτοτε μίλησα με αξιωματικούς του ΠΝ, που έχουν διατελέσει κυβερνήτες, οι οποίοι με διαβεβαίωσαν πόσο θα εξυπηρετούσε μια τέτοια δυνατότητα, όχι μόνο τα πλοία, αλλά και την πόλη της Καρύστου που διαρκώς φιλοξενεί στον κόλπο της 200 [αν πρόκειται για φρεγάτα τύπου S] με 220 [αν μιλάμε για ΜΕΚΟ] άτομα, αλλά αυτοί οι άνθρωποι δεν μπορούν να έχουν μια σωστή και καλύτερη πρόσβαση στην πόλη με ό,τι αυτό θα σήμαινε για την τοπική οικονομία.

Ο ντόκος για την ώρα βρίσκεται σε στάδιο προθέσεων [αν όχι λήθης], το ίδιο φοβάμαι και για την ακτοπλοϊκή σύνδεση όπου ουδέν νεώτερον από το μέτωπο. Φιλότιμες αλλά μεμονωμένες δράσεις δίχως ενημέρωση για τον κόσμο χωρίς ένα ευρύτερο σχέδιο συγκεκριμένων κινήσεων για να κινητοποιηθεί όχι η Κάρυστος αλλά όλο το νησί, τουλάχιστον από το Αλιβέρι και κάτω, καθώς όπως αναλύσαμε παλαιότερα, η Εύβοια θα συνδεθεί με τις Κυκλάδες.

Τι ενέργειες έχουν γίνει άραγε για τα παραπάνω; Υπάρχει αλληλογραφία; Υφίσταται σχετικός φάκελος; Τηρείται ημερολόγιο των εκάστοτε κινήσεων; Γνωρίζουμε ποια βήματα ακολουθούν τους μήνες που έρχονται; Μπορεί κάποιος θεσμικά να μας ενημερώσει;

Μοιράσου στο Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.