Δεύτερα 31 Οκτωβρίου και έκτακτο δρομολόγιο από Στύρα και Μαρμάρι. Αλλά κανένας δισταγμός στην επιλογή!

Πρωί της Δευτέρας μετά το τριήμερο της 28ης Οκτωβρίου και έχουμε δύο έκτακτα δρομολόγια στις 10:15 και 10:30 από Νέα Στύρα προς Αγία Μαρίνα και Μαρμάρι προς Ραφήνα αντίστοιχα. Ωστόσο για δύο επιβάτες και ένα ΙΧ δεν υπάρχουν πολλά πράγματα να σκεφτεί κανείς για να επιλέξει. Από τα Νέα Στύρα θα πρέπει να πληρώσει συνολικά 28 ευρώ και από το Μαρμάρι 48 ευρώ ή 52 αν το αυτοκίνητό του θεωρείται μεγάλο. 
 
Του Στρατή Μαζίδη

Η επιλογή της αναχώρησης μέσω Νέων Στύρων περιλαμβάνει επιπλέον 44,5 οδήγησης πού είναι η έξτρα απόσταση που πρέπει να καλύψει κάνεις από Κάρυστο για Νέα Στύρα σε σχέση με το Μαρμάρι και από την Αγία Μαρίνα μέχρι τη διασταύρωση με τη Ραφήνα. Οδηγός που γνωρίζει τις καταναλώσεις του αυτοκινήτου του στα 100 km μπορεί να υπολογίσει πόσα παραπάνω χρήματα θα χρειαστεί αν επιλέξει τα Νέα Στύρα για να συγκρίνει με το Μαρμάρι.

Αν πάρουμε μία μέση κατανάλωση ενώ σχετικά οικονομικού αυτοκινήτου θα δούμε πως θα χρειαστεί κάτι λιγότερο από 3lt που σημαίνει περίπου γύρω στα 6 ευρώ για την παραπάνω απόσταση. Και πάλι μας χωρίζει ένα χάος από το Μαρμάρι.

Παρατηρώντας μέσα από τις κάμερες του in-karystos.gr την επιστροφή του EVIA STAR από τη Ραφήνα στο Μαρμάρι μετά το έκτακτο της Δευτέρας είδα ότι δεν έβγαλε παραπάνω από πέντε αυτοκίνητα.

Μπορεί η απόσταση για τα Νέα Στύρα να είναι μεγαλύτερη, ο δρόμος αρκετά άσχημος αφού αφήσουμε τον κόλπο του Μαρμαρίου απαιτώντας πολύ μεγάλη προσοχή λόγω των φορτηγών, αλλά και το κόστος είναι τσουχτερό. Αν μάλιστα διπλασιάσουμε τα παραπάνω πόσα για κάποιον που θα έρθει και θα φύγει, η διαφορά είναι χαοτική.

Στα παραπάνω ας προσθέσουμε ότι αν κάποιος επιλέξει να έρθει στην Κάρυστο χωρίς να πάρει το αυτοκίνητό του αλλά τη συγκοινωνία, και κάνει το λάθος να ταξιδέψει απόγευμα τότε θα βρεθεί προ εκπλήξεως στο λιμάνι του Μαρμαρίου διότι θα διαπιστώσει ότι πρέπει να δώσει σχεδόν όσα χάλασε για να ταξιδέψει με το πλοίο για να πάρει ταξί αφού ανταπόκριση με ΚΤΕΛ δεν υπάρχει.

Τέλος, κάποτε είχαμε προτείνει, αυτό που εφάρμοζε παλιά - ο Γούτος στην Κέα (δεν ξέρω αν η εταιρεία το συνεχίζει ακόμη). Είχε επιλέξει δύο δρομολόγια από και προς Κέα, τα οποία ήταν σε μη εμπορική ώρα αλλά προσέφερε γενναία έκπτωση 30% σε όλα. 

Αυτά ως κάποιοι προβληματισμοί για περαιτέρω σκέψη καθώς η συγκοινωνία από και προς την Αττική αντιμετωπίζει σοβαρά ζητήματα κι ενώ έχουμε εδώ και πολύ καιρό να ακούσουμε κάποια ενημέρωση σχετικά με το ζήτημα της κατασκευής της νέας προβλήτας στο λιμάνι της Καρύστου.

Μοιράσου στο Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.