Αν είναι το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ να διανυκτερεύει στο Λαύριο, γιατί να μην κάνει ένα βραδινό για Μαρμάρι;

Το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ χθες διανυκτέρευσε στο Λαύριο. Τις προάλλες ο καπετάν Κώστας έφερε το ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΥ στο Μαρμάρι. Άλλα πλοία αγκυροβολούν ανοιχτά της Ραφήνας, όμως όλοι πρέπει να βρίσκονται σε επιφυλακή.

Και εύλογα γεννάται ένα ερώτημα: με τα ταχύπλοα των λίγων καλοκαιρινών μηνών να έχουν αφαιρέσει σημαντικό μεταφορικό έργο από τις ακτοπλοϊκές γραμμές που εξυπηρετούν τις Κυκλάδες όλο τον χρόνο, γιατί το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ —ή οποιοδήποτε άλλο συμβατικό πλοίο— να μένει δεμένο στο Λαύριο αντί να εκτελεί ένα βραδινό δρομολόγιο προς το Μαρμάρι κι επιστροφή νωρίς το πρωί στη Ραφήνα με προσιτό ναύλο; Άλλωστε, καλοκαίρι είναι.

Και κάτι ακόμη: μήπως ήρθε η ώρα οι ακτοπλόοι να πιέσουν δυναμικά για την περιβόητη εξωτερική προβλήτα της Καρύστου; Πόσο διαφορετική θα ήταν σήμερα η εικόνα αν το λιμάνι εξυπηρετούσε ουσιαστική κίνηση φορτηγών τροφοδοσίας από ολόκληρη την Εύβοια προς τις Κυκλάδες;

Μοιράσου στο Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.