Το PAROS JET ήρθε αλλά δεν μπόρεσε να ρίξει καταπέλτη: Ο ΟΛΝΕ έπρεπε να είχε ελευθερώσει το χώρο - ΒΙΝΤΕΟ

Έγινε τελικά ο δοκιμαστικός κατάπλους του PAROS JET με τη γεύση να είναι γλυκόπικρη. Το πλοίο στην αρχή μάλλον από λάθος φαίνεται πως έστριψε για να μπει στο λιμάνι από την εξωτερική πλευρά πλέοντας παράλληλα με το IRINI, όπου πιθανότατα μπερδεύτηκε με τα φανάρια της μπούκας.

Του Στρατή Μαζίδη

Εν τέλει μπήκε τελικά στο λιμάνι, χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία, εκτελώντας άψογα τη μανούβρα αλλά τελικά ενώ ήταν προγραμματισμένο να δέσει και να αποπλεύσει στις 23:00 για τη Ραφήνα και να έρθει αύριο πάλι κανονικά για το πρώτο δρομολόγιο, το πλοίο δήλωσε αδυναμία να ρίξει καταπέλτη παρά το ότι το προσπάθησε και μολονότι από την περασμένη Πέμπτη είχε ζητηθεί να απομακρυνθεί τουλάχιστον ένας στύλος και ένας κάδος απορριμμάτων.



Ο ΟΛΝΕ που έχει θεωρητικά την ευθύνη του λιμανιού (ή δεν την έχει [;] μιας και ακουγόταν στην προκυμαία πως το έργο δεν έχει παραδοθεί), όφειλε μέσα σε τόσες ημέρες να έχει μεριμνήσει τα δέοντα.

Κανείς δε γνωρίζει τι θα συμβεί με το προγραμματισμένο δρομολόγιο της Τρίτης καθώς επικράτησε μια γενικότερη αναστάτωση, παρακολούθησα διάφορες συζητήσεις και τηλεφωνικές επικοινωνίες, ωστόσο το σωστό είναι να περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει το πρωί. Την ώρα πάντως που γράφονται αυτές τις γραμμές, στο AIS του καραβιού δείχνει ότι θα έχει προορισμό την Τήνο ως πρώτο λιμάνι.

Αξίζει να αναφερθεί η μεγάλη παρουσία του κόσμου καθώς μετά από 18 χρόνια και το ΕΥΒΟΙΑ ΣΤΑΡ έρχεται πάλι πλοίο στην Κάρυστο και δεδομένου ότι η γράμμη Ραφήνα - Κάρυστος - Τήνος - Μύκονος - Πάρος - Νάξος πάει για σεβαστή επιδότηση με χρονικό ορίζοντα 5ετίας μπορούμε να είμαστε αισιόδοξοι.

Όσο για το εισιτήριο; Ενημερωθήκαμε ότι θα είναι δώδεκα ευρώ το άτομο. Εφόσον επιβεβαιωθεί είναι λογικότατο, ελκυστικό και αξίζει εφόσον ξεκινήσει το δρομολόγιο, τόσο φέτος όσο και από του χρόνου, να στηριχθεί και να προτιμούμε το πλοίο που μας φέρνει γρήγορα στο δικό μας λιμάνι.

Υπάρχει μάλιστα και μια σοβαρή πληροφορία που θέλει και άλλη εταιρεία της Ραφήνας να ενδιαφέρεται για το δρομολόγιο, αν δεν το αναλάβει η Sea Jets.

Θα μπορούσαμε να επεκταθούμε περισσότερο, ωστόσο θα περιμένουμε να δούμε πρώτα το πλοίο. Για τα υπόλοιπα υπάρχει χρόνος. Εν αναμονή λοιπόν να ακούσουμε την κόρνα...

















Μοιράσου στο Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.