Καλύτερα να μην είμαστε αισιόδοξοι με το θέμα του Ταχυδρομείου

Τελικώς αποδείχθηκαν υποσχέσεις, οι δεσμεύσεις ότι θα παραμείνει ανοικτό το Ταχυδρομείο του Μαρμαρίου. Πολύ φοβάμαι ότι τελικά θα κλείσει. Η κατάσταση στα Ελληνικά Ταχυδρομεία δεν είναι καθόλου καλή.

Του Στρατή Μαζίδη

Μόλις πριν δύο περίπου εβδομάδες συνομιλούσα με έναν καλό φίλο, ο οποίος εργάζεται ως ταχυδρόμος μολονότι διαθέτει εξαιρετικές σπουδές. Μου έλεγε λοιπόν ότι τα πράγματα δεν είναι καθόλου καλά. Η κατάσταση πάει από το κακό στο χειρότερο. Επίσης ακούγονται ψίθυροι ότι όσοι λαμβάνουν επίδομα για πτυχίο ΑΕΙ, όπως αυτός, μάλλον θα κοπεί.

Να σας μεταφέρω κι ο ίδιος ότι ένας φάκελος που εστάλη από την Αγία Παρασκευή στη Νέα Σμύρνη, χρειάστηκε 26 ημέρες για να φτάσει στον παραλήπτη ενώ μέχρι πρότινος ήταν δουλειά δύο εργάσιμων ημερών.

Ο γνωστός μου με ενημέρωσε ότι το κακό ξεκίνησε με την απώλεια του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου. Από τότε άρχισε η κάτω βόλτα. Προσθέστε σε αυτό τις γνωστές στρεβλώσεις του δημοσίου και την παράλληλη ανάπτυξη του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μαζί με την πληρωμή των συντάξεων διατραπεζικά για να σχηματιστεί μια καλύτερη εικόνα ως προς το που κατευθύνται τα ΕΛΤΑ.

Πολύ φοβάμαι ότι η πορεία των ΕΛΤΑ είναι προδιαγεγραμμένη. Αν θα κλείσουν οριστικά ή αν θα περάσουν σε ιδιώτη, δεν το γνωρίζω, αλλά με τη μία ή την άλλη μορφή, θα είναι δύσκολο να διατηρηθεί το υποκατάστημα του Μαρμαρίου. Στο τέλος θα κλείσουν όλα.

Φυσικά η αρχή γίνεται με τα καταστήματα με τη λιγότερη κίνηση. Κανείς δεν ενδιαφέρεται για τις τοπικές κοινωνίες, τον εθνικό ρόλο που διαδραματίζουν τα ΕΛΤΑ σε ορισμένες περιοχές και τα προβλήματα που θα δημιουργηθούν σε κάποιες περιπτώσεις. Άλλο να κλείσεις υποκατάστημα δήμου σε αστικό κέντρο και άλλο μιας ολόκληρης πόλης όπως το Μαρμάρι. Ας μην ξεχνάμε ότι η γεωγραφική έκταση του Δήμου Καρύστου θα μπορούσε να είναι κι ένας μικρός νομός.

Το ερώτημα είναι τι μορφής σχέδιο διάσωσης [;] των ΕΛΤΑ εφαρμόζεται. Ποιες είναι οι βασικές του στοχεύσεις και αν λαμβάνονται υπόψη οι ιδιαίτερες συνθήκες. Πχ αντιμετωπίζονται πρώτα οι στρεβλώσεις ή κλείνουμε άκριτα όλα τα υποκαταστήματα; Πώς πχ θα ταχυδρομήσει ένα φάκελο ένας κάτοικος του Μαρμαρίου που δε διαθέτει μέσο μεταφοράς για να μεταβεί στην Κάρυστο; Είναι όπως όταν για να κόψουν έξοδα από το Δημόσιο, αντί πχ να απολύσουν επίορκους και κοπανατζήδες, διέλυσαν τη Δημοτική Αστυνομία που έφερνε ζεστό χρήμα στα ταμεία των Δήμων. Επί της ουσίας είναι ένα σχέδιο με σκοπό τη διάσωση ή την οριστική διάλυση;

Εν κατακλείδι πάντως, όταν ένας απλός φάκελος θέλει 26 ημέρες για να διανύσει μια απόσταση 12-13 χλμ, τότε κλάφτα Χαράλαμπε!

Μοιράσου στο Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.