Η ευκαιρία που θα δινόταν στη Νότια Εύβοια αν εντασσόταν στο ενδο-κυκλαδικό δρομολόγιο

Πριν από αρκετούς μήνες προχωρούσαμε μέσα από το ikarystos.gr σε μια ξεχωριστή πρόταση για διεκδίκηση, την ένταξη της Καρύστου στο ενδο-κυκλαδικό δρομολόγιο. Σημειώναμε τότε πως πρόκειται για μια επιδοτούμενη γραμμή η οποία λειτουργεί κυκλικά και συνδέεται μέσω του Λαυρίου με την Αττική με πολύ χαμηλό ναύλο. Υπογραμμίζαμε πως θα ήταν ένας εφικτός στόχος που θα έβαζε την πόλη ξανά στο χάρτη της ακτοπλοΐας ύστερα από 18 χρόνια. Επιπλέον το ΑΡΤΕΜΙΣ που εκτελεί το δρομολόγιο, δύναται να εισέλθει άνετα στο λιμάνι της Καρύστου.

Του Στρατή Μαζίδη

Ωστόσο μια τέτοια προοπτική ξεκλειδώνει σημαντικές ευκαιρίες για την περιοχή. Το πρώτο και βασικότερο είναι ότι θα ενωθεί επιτέλους το νησί της Εύβοιας με τις Κυκλάδες. Δεν είναι παράδοξο το δεύτερο μεγαλύτερο νησί της Ελλάδας να μην έχει ακτοπλοϊκή διασύνδεση με άλλους προορισμούς αλλά να πρέπει κανείς να ταξιδεύει πρώτα στην Αττική; Η Κάρυστος θα καταστεί η πύλη εισόδου και εξόδου της Εύβοιας προς τις Κυκλάδες. Θα μπορούσε να εξελιχθεί σε ενωτική γέφυρα. 

Επισκέπτες και ταξιδιώτες από / προς την Εύβοια και τα υπόλοιπα νησιά θα έχουν πλέον απευθείας σύνδεση. Επίσης οι εμπορικές συναλλαγές και συνεργασίες μπορούν να αναπτυχθούν και να μεγαλώσουν. Προϊόντα της Εύβοιας αλλά και συγκεκριμένα της Καρυστίας θα μπορέσουν πιθανότατα να φτάσουν σε περισσότερους δυνητικούς πελάτες.

Ο τουρισμός θα αποκτήσει μεγαλύτερες δυνατότητες. Η πόλη θα καταστεί κέντρο. Αυτό θα σημάνει δουλειές και έσοδα.

Ωραίες οι πέτρες Καρύστου με τις ζωγραφιές του ΟΛΝΕ, καλοί και οι δρόμοι με τις αναπλάσεις της Περιφέρειας, καλοδεχούμενη κι η ανάπλαση της Κότσικα έστω τρεις μήνες πριν τις εκλογές αλλά δεν αρκούν αυτά.

Η πόλη χρειάζεται διεκδικητικό πνεύμα. Αυτό δε σημαίνει ότι παίρνουμε τα όπλα και πάμε στο βουνό για να απαντήσω σε ένα ειρωνικό σχόλιο των προηγούμενων ημερών. Πολλές φορές, ένας και μόνο άνθρωπος είναι ικανός να κάνει τη διαφορά. Πχ όταν στην Αττική χτιζόταν η Περιφερειακή Υμηττού, τα σχέδια προέβλεπαν κατακρεούργηση του βουνού. Ο τότε Δήμαρχος Αγίας Παρασκευής, Σταύρος Κώτσης μόνος του πήγε κόντρα ενάντια στο κραταιό ΠΑΣΟΚ του Λαλιώτη και της Βασούλας, έστησε οδοφράγματα, συνελήφθη αλλά πέτυχε τη δημιουργία περισσότερων τούνελς σώζοντας το βουνό στο δήμο του.


Προτάσεις όπως η δημιουργία θεσμών (είχαμε κάνει δύο προτάσεις παλαιότερα όπως πχ το περιηγητικό 2μερο ράλι με ιστορικά αυτοκίνητα), σχολών (με παρότρυνση αναγνώστη γράψαμε για μια σχολή Εμποροπλοιάρχων ή Μηχανικών), η διεκδίκηση της επανένταξης στον ακτοπλοϊκό χάρτη και άλλες που θα ακολουθήσουν, έχουν ένα και μόνο στόχο, να αναδειχθεί η Κάρυστος αλλά χρειάζονται τις τοπικές αρχές μπροστά και ένα ικανό ολοκληρωμένο σχέδιο σε συνεργασία με τους φορείς που θα έχουν κάθε φορά μαζί τους. Η περιοχή έχει απεριόριστες δυνατότητες σε πολλούς τομείς και μπορεί να αναπτύξει αρκετά είδη τουρισμού για όλο το χρόνο.

Μοιράσου στο Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.