ikarystos.gr - Καλοκαίρι του 1978 σε μια άλλη Ραφήνα. Τότε που τα πλοία του Νότιου Ευβοϊκού έδεναν στο μέσα λιμάνι, ενώ στην εξωτερική προβλήτα στο φάρο έπιαναν τα υπόλοιπα. Στις όμορφες φωτογραφίες του rafina-lines από το forum.nautilia.gr βλέπουμε το Πόρτο Λάφια μαζί με το Καστριανί Κέας. Χαρακτηριστικό ότι στο Πόρτο Λάφια ήταν ακόμη ανοικτά τα παράθυρα του σαλονιού στην πλώρη.
Τότε τα δύο πλοία εξυπηρετούσαν το Νότιο Ευβοϊκό ενώ το Καστριανί Κέας ταξίδευε μέχρι το λιμάνι της Κέας. Το μέγεθός τους και οι δεκαετίες που παρέμειναν στη γραμμή, δείχνουν και το βαθμό της επιτυχίας τους.
Λίγο παραδίπλα δεμένοι δύο ακόμη θρύλοι της Ραφήνας την εποχή που στις Κυκλάδες μεσουρανούσαν οι Γραμμές Ηπειρου του Πολέμη. Πλοία γεμάτα κόσμο και στο λιμάνι διακρίνουμε ένα autobianchi αλλά κι ένα ελληνικής κατασκευής Μεβέα με τρεις τροχούς.
Τα Χρυσή Αμμος (τρια πλοία συνολικά) συνέχισαν να ταξιδεύουν και μετά τη διάλυση των Γραμμών Ηπειρος για αρκετά χρόνια ακόμη με άλλα σινιάλα. Ωστόσο από όλα αυτά τα πλοία ένα ακόμη εξακολουθεί να ταξιδεύει. Το Χρυσή Αμμος αριστερά που μας ξανάρθε στη Ραφήνα στα τέλη της δεκαετίας του 1980 ως Κύθνος του Γούτου, μετά πέρασε στο Νομικό, στη συνέχεια στην Hellas Ferries και τα τελευταία χρόνια, ξανά με το Γούτο, ως Μακεδών συνδέει με επιτυχία το Λαύριο με Κέα-Τζια.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.