ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ - «Περί λειτουργίας του Γ.Ν-Κ.Υ Καρύστου»

1.-Αποτελεί, δυστυχώς, κοινή αφετηρία οιασδήποτε συζητήσεως περί της δημόσιας υγείας -όπως αυτή παρέχεται- και της λειτουργίας των δημοσίων νοσοκομείων, η σκέψη, η θέση (το θέσφατο τολμώ να πω) ότι επικρατούν σε αυτά, άσχημες συνθήκες νοσηλείας, ότι υφίστανται ελλείψεις σε ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, σε υλικοτεχνική υποδομή και σε ιατρικά υλικά. 
 
Πιθανόν (?) να ευσταθεί η παραπάνω άποψη, της οποίας και εγώ ήμουν θιασώτης, και πράγματι σε κάποια, αρκετά ή λίγα δημόσια κεντρικά ή περιφερειακά νοσοκομεία, να υπάρχει αυτή η εικόνα. Τέτοια όμως εικόνα, τέτοια κατάσταση, όπως αυτή περιγράφεται από συμπολίτες μας, ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ στο Γ.Ν-Κ.Υ Καρύστου, το τμήμα επειγόντων περιστατικών του οποίου, επισκέφθηκα πρόσφατα με τη σύζυγό μου. Προφανώς τα όσα εγώ βίωσα κατά την παραμονή μου στο Διόκλειο Νοσοκομείο Καρύστου να είναι γνωστά σε αρκετούς, εγώ όμως οφείλω και υποχρεούμαι να καταγράψω τη εύρυθμη και εξαιρετική λειτουργία του Νοσοκομείου.

2.-Στις 17/8/2018 και ενώ ευρισκόμασταν για τις οικογενειακές διακοπές με τα παιδιά μας στα Στύρα Ευβοίας, η σύζυγός μου ένιωσε έντονο πόνο στην κοιλιακή χώρα, ο οποίος καίτοι είχε έναρξη προ πενθημέρου, τη συγκεκριμένη ημέρα ήταν εντονότατος. Η πρώτη μου σκέψη ήταν να μεταβούμε σε κάποιο από τα ιδιωτικά θεραπευτήρια των Αθηνών, πλην όμως οι συμβουλές των φίλων περί πλήρους επάρκειας του Νοσοκομείου Καρύστου και ο χρόνος που απαιτείτω για τη μετάβασή μας στην Αθήνα, μας οδήγησε στο Γ.Ν-Κ.Υ Καρύστου στις 13:30, με αγωνία για το τι θα αντιμετωπίσουμε.

3.-Άμεσα,(!) χωρίς καμία χρονοτριβή και ιδιαίτερη αναμονή, το εφημερεύον ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό φρόντισε τη σύζυγό μου. Η εφημερεύουσα χειρουργός κ. Μαρία Γρηγοράκη, αφού εξέτασε τη σύζυγό μου έδωσε εντολή να λάβουν χώρα οι απαραίτητες αιματολογικές εξετάσεις, ακτινογραφικός και υπερηχογραφικός έλεγχος. Άμεσα (!) δε, της χορηγήθηκαν ενδοφλεβίως αναλγητικά και φάρμακα γαστροπροστασίας και πραγματοποιήθηκε ο ακτινογραφικός και ο υπερηχογραφικός έλεγχος. Τόσο η κ. Γρηγοράκη όσο και οι νοσηλεύτριες (ας με συγχωρήσουν που αγνοώ τα όνοματά τους) ήταν συνεχώς δίπλα στη φοβισμένη σύζυγό μου ενθαρρύνοντάς την. Μετά δε τα αποτελέσματα των ανωτέρω εξετάσεων, η χειρουργός μας παρέπεμψε στον παθολόγο κ. Ταβουλάρη Ευάγγελο και παραμείναμε σε θάλαμο βραχείας νοσηλείας -one day clinic- ναι, υπάρχει σε δημόσιο νοσοκομείο!!! Παραμείναμε εκεί έως τις 19:30 και τα όσα βιώσαμε και παρατηρήσαμε κατά τη διάρκεια της εξάωρης παραμονής μας, συμπυκνώνονται στα εξής: 
 
.- Το ιατρικό προσωπικό πέραν της επιστημονικής του επάρκειας και της άμεσης αντιμετώπισης του προβλήματος υγείας της συζύγου μου, ήταν ιδιαιτέρως προσιτό και φιλικό.
.- Τα νοσηλευτικό προσωπικό ήταν εξαιρετικό και επισκεπτόταν τακτικά το θάλαμο νοσηλείας και όχι μόνο για τη χορήγηση των φαρμάκων.
.- Ο θάλαμος νοσηλείας ήταν πεντακάθαρος. Οι συνθήκες υγιεινής και παραμονής μας ήταν εξαιρετικές. Στο θάλαμο υπήρχε κλιματιστικό και τηλεόραση. Παρέλκει δε να επισημάνω ότι οι διάδρομοι έξωθεν του θαλάμου σφουγγαρίστηκαν τρεις (3) φορές!!
.- Παρά τη συνεχή ροή των επειγόντων περιστατικών και των ήδη υπαρχόντων ασθενών εντός των θαλάμων, ουδέποτε δημιουργήθηκαν εντάσεις μεταξύ των ασθενών και του προσωπικού του νοσοκομείου.
.- Οι κτιριακές εγκαταστάσεις ευρίσκονται σε πολύ καλή κατάσταση, ακολουθώντας προφανώς την εύρυθμη λειτουργία του νοσοκομείου.

4.-Ένιωσα την υποχρέωση να αποστείλω αυτή την επιστολή και να εκφράσω τις θερμές ευχαριστίες σε όλο το ιατρικό, νοσηλευτικό και παραϊατρικό προσωπικό του Γ.Ν-Κ.Υ Καρύστου, για τις υπηρεσίες που παρείχαν στη σύζυγό μου, για την ανθρώπινη συμπεριφορά τους απέναντί μας και την επιτυχή αντιμετώπιση του προβλήματος υγείας (γαστρίτιδα).

Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει όχι μόνο στην εξαιρετική ιατρό-χειρουργό κ. Μαρία Γρηγοράκη και τον κ. Ταβουλάρη, αλλά και στο Διοικητή του Νοσοκομείου κ. Αναστάσιο Μίχα, η παρουσία του οποίου αποτελεί και τη βασική αιτία της εύρυθμης λειτουργίας του Νοσοκομείου Καρύστου και των όσων βιώσαμε κατά τη διάρκεια της παραμονής μας σε αυτό. Το γεγονός άλλωστε ότι «το καλό όνομα του Νοσοκομείου έχει αρχίσει και ξεπερνά τα στενά γεωγραφικά όρια της πόλης» οφείλεται και στη Διοίκηση και στο προσωπικό. Ελπίζω η εξαιρετική λειτουργία του Γ.Ν-Κ.Υ Καρύστου να αποτελέσει παράδειγμα και για άλλα δημόσια και ιδιωτικά θεραπευτήρια 
 
Υ.Γ.1 Η ανάγκη σύνταξης και αποστολής της επιστολής αποτελεί εσωτερική ανάγκη ευχαριστιών και δεν απηχεί άλλων σκοπών….
Υ.Γ.2 Κάποια στιγμή πρέπει να αποδίδονται και τα εύσημα και όχι μόνο ευθύνες….
Υ.Γ.3 Να αρχίσουμε να δείχνουμε εμπιστοσύνη στους εκπροσώπους της δημόσιας υγείας…
 
Αθήνα, 22.8.2018
Με θερμές ευχαριστίες

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Φ. ΚΑΝΤΙΑΝΗΣ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ
ΛΕΩΦ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ 83-ΑΘΗΝΑ
ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΙΝΙΚΟΛΟΓΩΝ

Μοιράσου στο Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.