«Έμπαινα Κάρυστο 2-3 φορές τη μέρα με βαπόρι 100 μέτρων - Πουθενά δε ζητούν ανάληψη ευθύνης από Δήμο»

Σε μια ακόμη διαφωτιστική παρέμβαση προέβη πρόσφατα ο καπετάν Σιδερής Μαμίδης, ύστερα από την αποκάλυψη ότι η ακτοπλοϊκή εταιρεία που έχει αναλάβει προσωρινά το ενδοκυκλαδικό ζητά εγγυήσεις για να προσεγγίσει στο λιμάνι.

Ο καπετάν Σιδερής στο σχόλιο του σε σχετική ανάρτηση στα κοινωνικά δίκτυα του προέδρου της Δημοτικής Ενότητας Καρύστου και μέλους του Δ.Σ. του Ο.Λ.Ν.Ε., Ευάγγελου Σπύρου σημειώνει μεταξύ άλλων:

Με όλο τον σεβασμό αυτή η ανάληψη ευθύνης από τον Δήμο για την προσέγγιση δεν υφίσταται ούτε στην Ελλάδα ούτε παγκόσμια. Η κάθε Εταιρεία σε συνεργασία με τον Πλοίαρχο της συνεκτιμά τις παραμέτρους του λιμανιού που θα προσεγγίσει.

Η ασφάλεια του λιμανιού της Καρύστου για τις προδιαγραφές του συγκεκριμένου πλοίου (εννοεί το ΣΑΟΝΗΣΟΣ) είναι δεδομένη, σύμφωνα με τα δικά μου κριτήρια. Τόσο στα βυθίσματα όσο και το εύρος της λιμενολεκάνης.

Εξυπηρετούσα την Κάρυστο το 1997 /1998 με πλοίο 100 μέτρων μήκους και 27 πλάτους και με πολύ δύσκολες μηχανές, εκτελώντας 2/3 προσεγγίσεις ημερησίως και διανυκτέρευση.

Επίσης τότε το λιμάνι ήταν σε δυσμενέστερη κατάσταση διότι δυτικά, υπήρχε το παλιό καρνάγιο με απροσδιόριστη ακτογραμμή και πλήθος βυθισμένα απορριφθέντα υλικά στο βυθό.

Έχουμε το φαινόμενο τώρα ένα πλοίο με μικρό βύθισμα, μήκος και ισχυρότατες μηχανές που το καθιστούν πολύ ευέλικτο να μη θέλει να προσεγγίσει το λιμάνι, την στιγμή που "μπαίνουν" φορτηγά μονοπρόπελα και μεγαλύτερου μεγέθους.

Εγώ δεν επεμβαίνω στην κρίση και την μη ικανοποίηση του κριτηρίου ασφαλείας του Πλοιάρχου του συγκεκριμένου πλοίου, όμως αν ήμουν στην θέση του θα προσέγγιζα το λιμάνι χωρίς κανένα ενδοιασμό.

Άλλωστε έχω και το προηγούμενο δύο προσωπικών μου βυθομετρήσεων κατόπιν αιτήσεως της SEA JETS η οποία εξυπηρέτησε το λιμάνι για 3 χρόνια.

Αυτά. Ξεκάθαρα, απλά και χωρίς καμία από μέρους μου ιδιοτέλεια ή γνώση πιθανών τοπικών προβληματισμών.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στο νήμα των σχολίων μεταξύ άλλων ο πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητα σημειώνει πως η απαίτηση εγγυήσεων αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία ειδικά μάλιστα από την στιγμή που τα πλοία είναι ασφαλισμένα τονίζοντας πως ο ο λαός της Καρύστου απαιτεί σύνδεση με τις Κυκλάδες.

Στην αρχική φωτογραφία που είναι από το βίντεο του κ. Δημήτρη Μούτση - Η Κάρυστος την δεκαετία του 1990 στο youtube.com βλέπουμε το ΕΞΠΡΕΣ ΚΑΡΥΣΤΟΣ, να καταπλέει στο λιμάνι. Όσοι είχαν ταξιδέψει με το πλοίο, θα θυμούνται ότι δεν ήταν και το ευκολότερο στη μανούβρα.

Μοιράσου στο Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.