Δείτε ποια πρόταση θα φέρει η Golden Star Ferries για την Ανδρο που ξέκινησε κάποτε στην ίδια ακτοπλοϊκή αφετηρία με την Κάρυστο


ikarystos.gr - Την ώρα που η Κάρυστος αναπολεί τα καράβια τα οποία κάποτε τη συνέδεαν με τη Ραφήνα και αρκετό κόσμο να δηλώνει σιγά σιγά ότι θα πρέπει η πόλη μας να ξαναμπεί στο χάρτη της ακτοπλοΐας, ας διαβάσουμε τι αναφέρει το enandro.gr:

Η είδηση ξαφνιάζει. Τα δύο SuperFerry των αδελφών Στεφάνου από τις 23 Απριλίου 2018 ξεκινούν καθημερινά δρομολόγια από Ραφήνα για Ηράκλειο Κρήτης. Το ένα θα πηγαίνει και το άλλο θα έρχεται. Το ένα θα ξεκινά από Ραφήνα για Ηράκλειο και το άλλο θα ξεκινά από Ηράκλειο για Ραφήνα. Στη διαδρομή προς Κρήτη θα πιάνουν: Άνδρο-Τήνο-Μύκονο-Πάρο-Ίο-Σαντορίνη-Ηράκλειο. Προς Ραφήνα επιστρέφοντας θα πιάνουν: Σαντορίνη-Πάρο-Μύκονο-Τήνο- Άνδρο-Ραφήνα. Δηλαδή στην επιστροφή δεν θα πιάνουν Ίο.

Από Ραφήνα θα ξεκινά ένα κάθε πρωί στις 07:50 όπως πάντα και θα περνά από Άνδρο στις 09:50. Μετά θα συνεχίζει την υπόλοιπη διαδρομή, που θα διαρκεί 13 ώρες. Το πρωινό από Ηράκλειο θα κανει λιγότερο χρόνο γιατί δεν θα πιάνει Ίο. Θα περνά από Άνδρο το απόγευμα στις 18:45 με προορισμό την Ραφήνα. Κάθε καράβι θα κάνει εναλλάξ μια διανυκτέρευση στη Ραφήνα και μια στο Ηράκλειο. Έτσι η εταιρεία θα καταλαμβάνει μια μόνο θέση συμβατικού στη Ραφήνα.

Για πρώτη φορά στην ιστορία της η Άνδρος θα συνδεθεί με Ίο, Σαντορίνη και Κρήτη!!! Είναι ένα απίστευτο ακτοπλοϊκό άνοιγμα που ποτέ μέχρι σήμερα δεν υπήρξε. Προφανώς οι ευκαιρίες για την Άνδρο είναι δεδομένες. Αλλά θα δούμε και πως θα διαμορφωθεί η κατάσταση και κατά πόσο το νησί μας θα την αξιοποιήσει.

Η Golden Star Ferries έχει ήδη καταθέσει την παρπάνω πρόταση για το ΣΑΣ της άλλης εβδομάδας. Με την κίνηση αυτή η εταιρεία των αδελφών Στεφάνου επιδιώκει να κερδίσει επιβάτες από όλες τις ενδιάμεσες διαδρομές, που σήμερα καλύπτουν ταχύπλοα με σχετικά ακριβές τιμές.

Η Ανδρος ξεκίνησε κάποτε από την ίδια, μην πούμε και χειρότερη ακτοπλοϊκή αφετηρία σε σχέση με την Κάρυστο. Η Ανδρος σήμερα εξυπηρετείται από αρκετά πλοία, διασυνδέεται με τις Κυκλάδες και αν περάσει η πρόταση της Golden Star θα συνδεθεί με Ιο, Σαντορίνη και Κρήτη.

Ένα σημαντικό τουριστικό βήμα για το νησί που αποκτά μεγαλύτερο πάτημα στην ακτοπλοΐα. Την ίδια στιγμή στην Κάρυστο είτε να τρέχουμε στο Μαρμάρι πληρώνοντας έναν τσουχτερό ναύλο, είτε στα Νέα Στύρα καλύπτοντας μεγαλύτερη απόσταση και με κίνδυνο της ζωής στο σημείο που έχει υποχωρήσει το έδαφος στα Κάψαλα.

Μια άλλη στρατηγική θα πρέπει να διεκδικηθεί για την Κάρυστο και τη Νότια Εύβοια συνολικά.

Μοιράσου στο Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.