Τιμολογιακή πολιτική Ραφήνας - Μαρμαρίου και δύο ερωτήματα για αυτή

Πριν λίγες ημέρες κάναμε μια πρώτη προσέγγιση όσον αφορά την τιμολογιακή πολιτική της ακτοπλοϊκής σύνδεσης Ραφήνας - Μαρμαρίου και το υψηλό της κόστος, το οποίο ούτε το μόνιμο πληθυσμό εξυπηρετεί και ένα σημαντικό βάρος με το "καλημέρα" προσθέτει στους επισκέπτες.

Πιθανές ιδέες και λύσεις προς συζήτηση υπάρχουν αρκετές. Θα θέλαμε επίσης να ευχαριστήσουμε για την ανταπόκριση των αναγνωστών και τα μηνύματα που έστειλαν διότι αυτό σημαίνει ένα πράγμα, ότι το ζήτημα απασχολεί την τοπική κοινωνία.

Επί του παρόντος η γραμμή εξυπηρετείται από το "Εύβοια Σταρ" και το "Πανόραμα". Στο προηγούμενο κείμενό μας σημειώσαμε τα μειονεκτήματά τους, ιδιαίτερα του δεύτερου για τη γραμμή. 

Ωστόσο υπάρχουν δύο ερωτήματα που μας απασχολούν.

Το πρώτο είναι η τιμή των καυσίμων. Η άνοδος των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων αιτιολογείται σε περιόδους  αύξησης των τιμών του πετρελαίου. Εν προκειμένω όμως γιατί δεν είδαμε μια αντίστοιχη μείωση τα τελευταία χρόνια καθώς οι τιμές έχουν υποχωρήσει διεθνώς;

Το δεύτερο ερώτημα είναι για ποιο λόγο δε δοκιμάζεται να υπάρχει ένα δραστικά μειωμένο τιμολόγιο σε δύο συγκεκριμένα "μη βολικά" δρομολόγια;

Ο κάποτε άρχοντας του νότιου Ευβοϊκού, ο Γιώργος Γούτος με το παλιό μας γνώριμο από τη Ραφήνα, το Χρυσή Αμμος Ι (ως Μακεδών πλέον) συνήθιζε στη Γραμμή Λαύριο - Κέα (αντίστοιχη σε διάρκεια με τη δική μας) να έχει δύο δρομολόγια μεσημέρι μεσοβδόμαδα όπου αντί για περίπου 50 ευρώ, με 30 ευρώ μεταβαίνει μια 4μελης οικογένεια με ΙΧ προς και από το νησί.

Δε θα μπορούσε να δοκιμαστεί κάτι αντίστοιχο στη γραμμή Ραφήνα-Μαρμάρι; Πχ το βραδινό της Κυριακής από Ραφήνα για Μαρμάρι στις 21:45 έχει κίνηση; 

Κατά μία άποψη μια τέτοια κίνηση θα δώσει το δικαίωμα στους ντόπιους λίγο να ανασάνουν οικονομικά καθώς οι επισκέπτες / τουρίστες είναι βέβαιο πως δε θα προτιμήσουν δρομολόγια σε άβολες ώρες.

Εν πάση περιπτώσει, αν δε δοκιμάσουμε, δε θα μάθουμε αν μια τέτοια ιδέα βοηθά, ζημιώνει ή δεν προσφέρει απολύτως τίποτε.

Η ακτοπλοϊκή σύνδεση με τη Ραφήνα αντιμετωπίζει ζητήματα εδώ και αρκετά χρόνια. Χρειάζεται μια συνολική επανεξέταση διότι όπως κάποτε η δική μας πόλη είχε τρία πλοία (Πόρτο Λάφια - Καστριανή Κέας - Κατερίνα) και τώρα κανένα, κανείς δεν μπορεί να προδικάσει τι μπορεί να δούμε ή να μη δούμε στο Μαρμάρι τα επόμενα χρόνια.

Η σύνδεση και η επανασύνδεση της Καρύστου με τη Ραφήνα είναι σημαντική για πολλούς λόγους. Θα τους αναλύσουμε σε επόμενα κείμενα λόγω της σημαντικότητάς τους.

Σε αυτή τη δεύτερη ενασχόλησή μας και καθώς αυτά τα δύο πλοία έχουμε διαθέσιμα, ας κρατήσουμε τα παραπάνω δύο ερωτήματα για προβληματισμό.

Σ.Χ.Μ.
για το ikarystos.gr

Μοιράσου στο Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.