Δύσκολα τα πράγματα για το ακτοπλοϊκό αύριο της περιοχής

Σε λίγο συμπληρώνονται δύο εβδομάδες από το δέσιμο των πλοίων σε Μαρμάρι και Νέα Στύρα. Η κίνηση δεν ήταν καν ελάχιστη στα τελευταία δρομολόγια. Χαρακτηριστικό το παράδειγμα φίλου επιβάτη ερχόμενος με το ΠΑΝΟΡΑΜΑ που μου έλεγε "ήμασταν τέσσερα άτομα μέσα". Τα βαπόρια δε βγαίνουν.

Του Στρατή Μαζίδη

Το ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΥ 2 σταμάτησε ενώ κατά κει φαίνεται ότι οδεύει και το ηρωικό ΘΕΟΛΟΓΟΣ που το πάλεψε όσο μπορούσε. Η Ενωση των ακτοπλόων πριν περίπου μια εβδομάδα σημείωνε σε ανακοίνωσή της για 90% μείωση στην κίνηση και ένα προβλεπόμενο καλοκαίρι χειρότερο από το χειμώνα.

Τα πλοία βέβαια και δεμένα στοιχίζουν. Επίσης το λύσιμο έχει κι αυτό τις δυσκολίες του. Δεν είναι ότι απλά βάζεις μπρος τις μηχανές κι έφυγες. Άλλες πάλι μονάδες της ακτοπλοΐας είναι φορτωμένες με δάνεια. Πώς θα εξυπηρετηθούν όταν ήδη επιχειρούσαν υπό δύσκολες συνθήκες;

Όλα αυτά ήρθαν σε μια εποχή όπου δειλά δειλά γινόταν μια προσπάθεια να ξαναμπεί η πόλη στο ακτοπλοϊκό παιχνίδι. Κι αυτό πλέον δυσκολεύει μη γνωρίζοντας ποιο θα είναι το σκηνικό της επόμενης ημέρας αλλά και πότε αυτή θα χαράξει. 

Όσον αφορά τις δύο υπάρχουσες γραμμές φοβάμαι με την ελπίδα της διάψευσης ότι ίσως περιοριστούν, ειδικά αν όπως όλα δείχνουν χαθεί και το καλοκαίρι διότι δεν έχει νόημα η καραντίνα, το ξεμύτισμα και ξαφνικά με ανοικτά σύνορα και πτήσεις να έρθει όλος ο κόσμος. Επιπλέον ξημερώνει ένα αύριο όπου αμέτρητοι δε θα έχουν ούτε να φάνε, πόσο μάλλον να πληρώσουν ένα τσουχτερό ναύλο και θυμίζω το άρθρο μας ως προς το αν χρειαζόμαστε μια Φεράρι για να κάνουμε 100 μέτρα ή εξυπηρετεί καλύτερα ένα Φίατ.

Όσον αφορά πάλι την Κάρυστο είναι μια ευκαιρία όσοι προσπαθούν για να ξαναμπεί η πόλη στο χάρτη των πλοίων να επανεξετάσουν τα δεδομένα και τις κινήσεις τους σε όλα τα επίπεδα μιας και όλα λογικά θα πάνε πιο πίσω. Πχ πέρασε όλο το φθινόπωρο, ο χειμώνας και τώρα η άνοιξη δίχως να υπάρξει εξέλιξη στο θέμα του εξωτερικού ντόκου στην άγκυρα όπως έγκαιρα το είχαμε σημειώσει. Ενίοτε οι κρίσεις οδηγούν και σε ευκαιρίες. Η συγκεκριμένη θα ξημερώσει ένα τελείως διαφορετικό αύριο στην ακτοπλοΐα. Η θέση σε αυτό το αύριο θα διεκδικηθεί με επιτυχία μόνο αν πεισθούν οι διαμοιράζοντες πως είναι προς όφελός τους να μας δώσουν μία. Αλλά κι αυτό χρειάζεται μια προεργασία.

Μοιράσου στο Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.