Η Επιτροπή Φορέων Αντιπεριφέρειας Ευβοίας διεκδικεί δυναμικά να ξαναβάλει την Κάρυστο στην ακτοπλοΐα

ikarystos.gr - Δυναμικά και με επιχειρήματα η Επιτροπή Φορέων Αντιπεριφέρειας Ευβοίας διεκδικεί δυναμικά να ξαναβάλει την Κάρυστο στην ακτοπλοΐα. Χθες πραγματοποιήθηκε συνάντηση στο Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας με πρωτοβουλία της Επιτροπής στην οποία συμμετείχε επίσης ο πρόεδρος του ΟΛΝΕ αλλά και ο ακτοπλόος της Sea Jet, κ. Ηλιόπουλος.


Η Επιτροπή Φορέων Αντιπεριφέρειας Ευβοίας δίνει τη μάχη σε δύο μέτωπα και θέλουμε να πιστεύουμε ότι με τη δυναμική συμβολή όλων μας δεν είναι μακριά η ώρα που θα ακούσουμε την μπουρού να σπάει την ησυχία του λιμανιού.



Ακολουθεί η επιστολή της Επιτροπής:

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΦΟΡΕΩΝ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΕΥΒΟΙΑΣ

Πληροφ. τηλ.6984258458 / set@eviatravel.gr
Κάρυστος Ευβοίας

15/2/2019

ΠΡΟΣ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ & ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

-Κο. Φώτη Κουβέλη / Υπουργό
-Κο. Νεκτάριο Σαντορινιό / Αναπληρωτή Υπουργό
-Κο. Διονύση Τεμπονέρα / Γενικό Γραμματέα
-Αντιναύαρχο. Κο. Σταμάτη Ράπτη . / Αρχηγό Λ.Σ.
-Αντιναύαρχο Κο. θανάση Ντούνη / Β’ Υπαρχηγό Λ.Σ.
-Μέλη Σ.Α.Σ. (Συμβουλίου Ακτοπλοικών Συγκοινωνιών)
-Δ/ντή Δ.Α.Σ. (Διεύθυνσης
Ακτοπλοικών Συγκοινωνιών)


Κοινοποίηση

-Βουλή των Ελλήνων
-Τομεάρχες Ναυτιλίας των Πολιτικών Κομμάτων Ελλάδας
-Ενδιαφερόμενους Εφοπλιστές Ακτοπλοίας


ΘΕΜΑ : ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ-ΕΥΒΟΙΑΣ-ΚΑΡΥΣΤΟΥ ΜΕ ΚΥΚΛΑΔΕΣ
& ΡΑΦΗΝΑ

Η Νότια Εύβοια, βρίσκεται στο κέντρο της Ελλάδας και του Αιγαίου, σε απόσταση λίγων ναυτικών μιλίων από την Αττική προς τα δυτικά και τις Κυκλάδες προς τα Νότια. Το λιμάνι της Καρύστου από το 1920, είχε τακτικά δρομολόγια με τη Ραφήνα και τις Κυκλάδες. Είναι γνωστή η συμβολή της Καρυστινής οικογένειας Τόγια, στην ακτοπλοική ιστορία της χώρας μας. Το 1990 από το λιμάνι της Καρύστου ξεκίνησε η ILIO LINES, που σήμερα ως SEA JETS, αποτελεί την μεγαλύτερη εταιρεία ταχυπλόων στον κόσμο.

Η απουσία της Καρύστου από τον ακτοπλοικό χάρτη της χώρας, τα τελευταία χρόνια, οδηγεί την περιοχή μας σε απομόνωση και μαρασμό. Τα παραδείγματα της σύνδεσης της Κύμης και του Μαντουδίου με τις Σποράδες, μας οδηγούν στην σωστή κατεύθυνση.

Η περιοχή της Καρυστίας έχει 50.000 μόνιμους κατοίκους και οι παραθεριστές είναι υπερδιπλάσιοι. Οι τουρίστες που επισκέπτονται την περιοχή του Δήμου Καρύστου είναι περίπου 80.000 ετησίως ενώ οι αντίστοιχοι επισκέπτες σε κοντινές περιοχές όπως η Ερέτρια είναι πολλαπλάσιοι. Η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας έχει περισσότερους από 500.000 κατοίκους, που τουλάχιστον διπλασιάζονται, τη θερινή περίοδο.

Οι ακτοπλοικές συνδέσεις στην Ελλάδα, συνεχώς βελτιώνονται τα τελευταία χρόνια. Αντίθετα, στο σημαντικό, κατά την διάρκεια του περασμένου αιώνα, λιμάνι της Καρύστου, είναι ανύπαρκτες. Ακόμη και οι Ευβοιώτες πρέπει να ταξιδέψουν στη Ραφήνα, για να μεταβούν στην αντικρυνή μας
Άνδρο και τα άλλα Κυκλαδονήσια. Τα πλοία που ξεκινούν από τη Ραφήνα, μας προσπερνούν σε απόσταση μόλις 3 ναυτικών μιλίων από την Κάρυστο.

Θεωρούμε σήμερα, επιβεβλημένη, χρήσιμη όσο ποτέ και προσοδοφόρα για τους πλοιοκτήτες,
την δρομολόγηση επιβατικού πλοίου στη γραμμή Ραφήνα –Κάρυστος-Κυκλάδες με πιθανή προέκταση σε Αλιβέρι – Ωρωπό –Χαλκίδα.

Τα βασικά πλεονεκτήματα είναι:

-H εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού της Εύβοιας και γενικότερα της Κεντρικής Ελλάδας προς τις Κυκλάδες και & αντίστροφα,

-η σύνδεση των Κυκλάδων μέσω της Εύβοιας (Κύμη-Μαντούδι) με τις Σποράδες & Σκύρο και
αντίστροφα.

-η μεγιστοποίηση του τουριστικού ρεύματος στις εμπλεκόμενες περιοχές, με την ανάπτυξη ανερχόμενων τουριστικών προιόντων, όπως το island hopping (περιήγηση μεταξύ νησιών), συνδυασμένα πακέτα θρησκευτικού τουρισμού (Τήνος, Όσιος Ιωάννης Ρώσος), μονοήμερες αποδράσεις για τους επισκέπτες της Εύβοιας σε κοντινά νησιά & αντίστροφα, κ.ά..

-η αποσυμφόρηση του λιμανιού της Ραφήνας, που σήμερα οδηγείται σε απόλυτο κορεσμό, με αδυναμία των χερσαίων υποδομών της, να εξυπηρετήσουν την διογκούμενη επιβατική κίνηση.

Απαιτούμε το 2019 να αποτελέσει χρονιά ορόσημο, όπου η Νότια Εύβοια, θα έχει και πάλι
Θαλάσσια Γέφυρα με τις Κυκλάδες. Η δημιουργία ενός δυναμικού δικτύου, στην καρδιά της Ελλάδας, σε συνδυασμό με τις υπάρχουσες συνδέσεις, δημιουργεί απεριόριστες δυνατότητες σύνθετης μετακίνησης ντόπιων και ξένων επισκεπτών. από τις Σποράδες μέχρι την Κρήτη. Παράλληλα γίνεται αποσυμφόρηση των κεντρικών λιμανιών & οδικών αξόνων της χώρας και αναδεικνύονται νέοι τουριστικοί προορισμοί.

Θεωρούμε δε, την συμβολή της Πολιτείας, με την ένταξη της γραμμής, στο δίκτυο της επιδότησης, επιβεβλημένη. 

ΟΙ ΦΟΡΕΙΣ 

---
Να θυμίσουμε στους αναγνώστες μας ότι έχουμε ανοίξει το συγκεκριμένο θέμα εδώ και αρκετό καιρό με σειρά άρθρων, θέσεων, προτάσεων και επιχειρημάτων:







Μοιράσου στο Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.